Retouren en teruggaven

Uw opdrachten worden door ons met de grootste zorg behandeld en uitgeleverd. Onze producten worden speciaal voor u bewerkt waardoor er geen mogelijkheid is deze retour te sturen. Uw bewerking zit er immers op waardoor ze onbruikbaar worden voor andere klanten. Mocht uw order afwijken van de gemaakte afspraken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Een goedgekeurde proef is hierin leidend.

U bent particulier en heeft onbedrukte artikelen besteld dan kunt u binnen 14 dagen contact met ons opnemen via info@denley.nl. eventuele retour kosten worden dan doorberekend.

Het restand zal binnen 30 dagen terug gestort worden.
U mag van ons verwachten dat we er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er een fout gemaakt wordt. Wij zullen u dan ook ten alle tijden zo goed mogelijk helpen om een geschikte oplossing aan te bieden.
 

Scenario’s 


Bedrukkingsfout

Wij sturen u altijd een digitale proef ter goedkeuring voordat we uw bestelling gaan verwerken. Heeft u hier op goedkeuring gegeven en de geleverde artikelen wijken af van de proef dan zullen wij de goederen retour halen en zo snel mogelijk juiste producten leveren. Mocht de er geleverd zijn zoals op de proef is weergegeven dan kunnen wij de goederen niet retour nemen

Verkeerde producten

Zijn er verkeerde producten geleverd die niet op de proef of orderbevestiging vermeld staan dan zullen wij de goederen retournemen en de juiste producten zo snel mogelijk uitleveren. 

Kwaliteit product voldoet niet aan uw verwachting

Wij raden u altijd aan om een sample te bestellen, deze kunt u altijd terug sturen zodat we deze in de order kunnen verwerken. Op deze manier weet u vooraf wat de kwaliteit van uw product is. mocht de levering anders zijn dan uw sample dan ontvangt u nieuwe producten.